alparslan1_ btlelik anket özelliğini yardım çağrısı olarak kullanan koca yürekli ablam :d sorunun cevabını bilmiyorum, üstte kalsın belki bilen biri görür.
Irmakmelegim btlelik 2.5 yasnda hala emzik ve sallanarak uyur sallanarakn5 dk uyur zorlamazdın ben keyif alıyorum onun kokusunu duymaktan şahsen hiç de pişman deilim salladığım için er yada geç birakicak zaten
terazikadini btlelik 9 aylık oğlumu tek seferde bıraktım sallamayı bir gün artık dayanamadım çok yoruldum aldım yatağına yatırdım poposuna vurarak birde uygulamadan pışpış sesini açarak uyuttum çok direndi dönmeye felan çalıştı ama ben hiç müsade etmedim 1 hafta böyle uğraştım sonra alıştı
heygorl Kademeli şekilde bırakacaksınız. Kararlı olacaksınız. İnstagramda uyku ile ilgili sayfalarda detaylı anlatılıyor genelde
1ozg 4 yaşında hala ayağımda sallyorm herşeyi denedim olmadı bende o ne zaman isterse o zaman bırakcam dedim artık bi aydır yanında yatınca çok konuşsa da uyuyor bazen istyor yine sallanmak
Melis1706 1ozg ben 7 yasinda birakmisim ins oyle olmaZ😂sirf bunu yasamamak icin sallamicam dedim,inat ettim 2,5 ayliktan kendi kendine uyumasina alistirdim simdi 14 aylik hala kendisi uyur yatirir odadan cikarim kisa sure sonra uyuyir
Melis1706 umay97 emzigini ben sadece uyurken verdim normalde istemiodu hadi mama bitti emzik geldi uyumaya dedim uyumaya cakisirken battaniyeye pijamasina dokunuodu sonra cenesine ben agix mendili koyuyordum o mendili kendine arkadas yapti mendille uyuyor bide emzik.uyku saatini anlasin diye sarki uydurmustum uyurken soyluodum pispis yapiodum poposuna en baslarda sonra yavas yavas kestim bazen boyle uykuya mesela direniyorlar hala bile oluo o zaman kucagima aliorm ona bisiler anlatiyorum sakinlestiriorm yatagina yatiriorm kendisi yine uyuyor oda cok nadir zaten ayda yilda bir resmen
Melis1706 umay97 sallamada genelde salla dur yontemini gormustum nasil olur bilemem ama ben kucuklukten yaptim buyudugunde birakmasi daha zor olur diye
umay97 Melis1706 ilk defa az önce sallamadan uyudu şok içindeyim. Uyku saati gelmişti her zaman uyuduğu odada yanına uzanıp mamasını yedirdim bittikten hemen sonra emziğini verdim uyku moduna geçti hemen kapadı gözlerini ellerimi tuttu e e yapmaya başladı bende bozuntuya vermedim hiç piş piş yaptım uyudu hemen. Önceden denemiştim ama oyalanıyodu oyalanıyodu uyumuyodu tesadüfen kendi kendine oldu. Şuan uyuyabildiğine göre böyle devam edebilir demek herhalde
Melis1706 umay97 insallah olur bende kizimin uykusunun geldigini anliyorum zaten uyumak istemezse emzigini atio yere biraz daha oyaliyorum oyun oynuyoruz uykusu gelince zaten haliya yatmaya baslio😂oyle yapin uyumak istemezse belki o an uykusu yoktur oyalayin biraz daha sonra yatirin ben bide hep tek ve aksamlari karanlik yatirdim isik sevmiodu zaten kendisi odasini ileride ayirdigimda karanliga tek yatmaya alissin diye.hic bi zaman su saatte yatsin olayina girmedim kendi istedigi zaman uyudu uyandi erken kalkip erken yatan bebek
umay97 Melis1706 valla bi umutlandım şimdi böyle devam edicem bakalım inşallah olur 😄 şimdi sallaması zorlamasa da büyüdükçe zorlucak en iyisi bırakmak
Melis1706 umay97 aynen oyle emzigi sadece uyurken alio allahtan kizim yoksa bana benzemesinde onuda 5 yasinda birakmisim dusununce ne zor.bir cocukmusum annem icin😂😂
Melis1706 umay97 2 yasi gibi bakalim yavastan gunduzden biraktirmayi dusunuyorum ama nasil olucak bilmiyorum yataginda gece saga sola her turlu yatio kizim tam oturur gibi kalkio tersine yatio emzigide nereye yatiosa onuda alio bazen uyku arasinda bakiorum agzinda gece belki biraz zor olabilir gibi onuda insallah mendil en azindan var diyorum😂