Hiç stres olmayın eşim 1 yaşına kadar yürümesi lazım deyip duruyordu ben de 18.aya kadar vakti var diyordum acele etme 9.aydan beri sıralıyor 10.ayda kendi kalkmaya başladı 13.ayda topla birlikte yürüyordu.14.ayda artık kendi kendine kalkıp yürüyor kısa mesafelerde.Yürüme arkadaşını aktif kullanıyor.Kısacası zamanı var daha.Cesareti olmayabilir,bizimki öyleydi.Önemli olab ayakta tam basabiliyor mu,düşünce dengede kalabiliyor mu? rivrivyapma