Tek elinden tutunca yürüyo koltuğa sandalyeye dolaplara masaya falan tutunca da yürüyo ilki elinden tutunca çok seri adımlar atıyor gelgelelim desteksiz yürüme hala yok. Geç olmaya başladı bekleyiş arttıkça stresleniyorum yürür mü acaba var mı öneriniz