Edanur57 bence 4 5 yaş olmalı, büyük okula başladığında küçük bebek ile daha iyi ilgilenilir bilinçlenir daha rahat hareket edilir. Kontrol etmesi kolaydır. Dışarı vs daha kolay çıkılır. büyük cocuk kıskançlık sendrom vs durumları atlatmış olur bakımında bile yardımcı olabilir size. Manevi olarak bir şekilde zaten büyüyorlar evet ama bu ekonomide maddi olarak yetebileceğimi düşünsem ikinci çocuğu yapmak isterdim. Ama zor..