ben aslında bakanım olsa isterim ama maalesef ne kayınvalideye ne de anneme kimseye güvenip çocuk yapmam bakıcı bulsam asgari ücret istiyorlar zaten maaşımın yarısı bakıcıya gidicek benim çalışıp yorulmam da bana exstra yük olacak üzgünüm çocuk tek büyüyecek:(