renzey48 ben doğduğundan beri belirli bi ninni açıyorum hep dalmasına yardımcı oluyo bence eğer ses çıkarıcsksam o ıyudugunda gündüzleri yanında bırakıyorum iyice dalana kadar diğer sesleri duymuyor gece uyanıncada baktım dalamıyo açıyorum ninniyi kısık bi tonda kaç aylık bebeğiniz benimde küçükken öyleydi çıt sesine uyanırdı büyüdükçe daha düzeldi şuanda hassas seslere karşı ama eskiye göre düzeldi