renzey48 merhabalar benim oğlumda çok fazla ses hassasiyeti vardi uyuduktan sonra evime misafir filan anlamıyordum fısıltı sesimize dahi uyanan bir bebek şifon sesi su sesi herşeye anında uyaniyordu biz ona ayak uydurmustuk artık taa ki 1 yaşına kadar . İnanın çok zordu şuan gidip dibinde çok fazla ses yapmadığımiz sürece uyanmaz kendiliğinden geçiyor yani bir kaç ay sabredin sadece ♥️ her birde uyurken TV vs açmayın lütfen uykuya saygı demişti bizim uyku eğitmenimiz çokta haklı kaliteli uyku için sessiz alanda uyuması çok daha sağlıklı 🙏