elifzumra0760 SevimliHayaletCasper ben hiç bulamadım orda ayağına göre 🙁kızımın ayakları biraz tombik o yüzden bulamadım moralim çok bozuldu 🙁
fa_sena_y ilk adım ayakkabısı vicco çok hafif rahat yürüyorlar benim kızım da 1 aydır yürüyor dışarıda vicco ile çok rahat yürüyor botunu almıştım hem sıcak tutuyor. ama ağır ayakkabılarla düzgün yürüyemiyor düşüveriyor. hafif olmalı ilk zamanlar için.