Oğlum yürümeye başladı gibi. Bazen 2 3 adım atıp düşüyo ama olsun😂 tam anlamıyla elimden tutup yürüyecek kıvamda değil gibi. Ne zaman ayakkabı almalıyım? Ne zaman ayakkabı giydirmeliyim? Evde de giydirmeli miyim? Cevremdekiler ayakkabıyla daha iyi yürür diyorlar. Ama doktorlar çıplak ayak öneriyor bilemedim. Hangi marka ve nasıl bişey olacak? Ayakkabı numarası ne? Ay ilk bebişim acemiyim yardım edebilir misiniz😬