terazikadini benim ilk kızımda yazılan ölçüden daha az yerdi ama yeterdi ona ek gıda da yerdi baya. Ben uyanınca kahvaltı yaptırırdım o ayda sonra acıkınca mama aralarda meyve vs sulu yemek yerdi 1 yaşından sonra hiç mama istemedi sadece ek gıda yedi