mavikalpefe124
Ben de doktor önerisi ile kullanıyorum ilk Bebelac gold sma Aptamil denedik 5 aya kadar da bebalac gold içmişti tabi o aylar nasıl geçti bilmiyorum fakat bu mamaya geçince rahatladık diyebilirim🤔herkeste bambaska oluyor sanırım mamalar bizde gaz,kusma huzursuzluk hepsi vardı tamamen kesilmedi ama epey azaldi şuan 13 ay 15 günlük çok şükür böyle devam ediyoruz
Sizinki birazda alışık bünyeyi bozmus olabilir 🥺