63_hulya_63 Ulumila valla canm bnm oğlanın sarılığı uzayan sarilikti ve 3.ayin sonunda zor bela geçmişti
Ulumila canscans13 benim doktorunda gece 12 de beslediğinizde 6 ya kadar uyanmazsa beslemenize gerek yok demişti . 2 haftalıkken. Bizde öyle yaptım bazı geceler uyanıyordu tabii ama çoğunlukla uyanmıyordu. Şimdi de 8 saate kadar uyuyunca dokunmak istemedim açıkçası keyfi yerinde diye
canscans13 Ulumila bende aynı şekildeyim 12 de ve gece 2 de besliyorum sabaha kadar uyuyor kilosu iyi, uyuduğu için gelişimi daha iyi olacak demişti doktor düzenli uykuya geçincede sık uyanma yaşanmıyormuş böylelikle
Deletedmom_98 Ulumila Hayır 2 aylık bebeğin o kadar uzun süre aç kalması normal değil. Beslemeniz gerekiyor
Ulumila canscans13 yorumlara bakınca üzüldüm açıkçası yurtdışındayım doktor kontrolüm 16. Ocakta 1 ay önce kontrolle girmiştik Bilemedim ne yapacağımı çünkü uyku da önemli gündüzleri zaten parça parça uyanık oluyor