Bu zamana kadar uyandırıyordum hep . Gece 12 de gece 03.00 da 06.00 da 3 saatte bir düzenli yediriyordum . Ben uyanmasam bile bebeğim kendi uyanıyor ağlıyordu . Bşr kere uyuya kalmışım sabah kalktığımda bşr baktım saat 8 en son gece 00.30 da doyurmuştum korkum ama 2 gecedir böyem bir sorunu yok . 8 -10 aradı bez değiştiriyorum sürekli günde 2 kere kakasını yapıyır öğünlerini yazıyorum ben . Ortama öğün kadar yemiş 2 gündür