Benim bebeğim de 3 buçuk aya kadar çok fazla gazı olmasa asla uyanmıyordu sürekli ben uyandırdım en geç 4 4,5 saatte bir. Çok şaşırıyor insan nasıl uyanmıyor açıkmıyor diye. Doktorum akşam sütünde melatonin salgın fazladır o yüzden uyutuyordur dedi. Bence uyandırın hem rüya öğünü yaparsınız emer yatar hem de sütünüz azalmaz 🌸