EypMom gaye-22 bizim bebişte çok gazlıydı gazda göbek fıtığı oldu o derece su içsem gaz oluyordu kaynayan 1 sı bardağı suya 1 buçuk tatlı kaşığı kimyon at demlensin 10 dk sonra iç o biraz hafifletiyodu dene istersen
elmacekirdegii Cyln1234 aynen öyle herkes her işin uzmanı kesiliyor. Ben artık hı hı tamam öyle yaparım diyip geçiyorum sonra yine bildiğimi yapıyorum. Tüm annelere öneririm 😅