3,5 aylıkken 5 kiloydu oğlum 2800 dogdu 2600 e düştü vesaire çok kafama taktım düşük kilosu olmasına kendimi hazırladım doktor mama der diye ama demedi sen de zayıfsın eşin de zayıf çok normal kilosu dedi. Kilolu bebek iyi diye bir şey yok yani çok ağlamıyorsa doyuyordur biraz da bünye meselesi.