Benim kızım 4 aylık 6,5 kg normali 6100 olması lazım demişti dr ama bu kilosuda iyi demişti sadece anne sütü bolca ceviz badem ve çiğ fındık tüket roka maydonoz semizotu ve ıspanak ye canım bebişine faydasını görürsün ama özellikle yazdığım kuruyemişleri ye ki sütün yağlansın akşamları daha sık emzir ve en az 15 dk emzir ilk önce sulu süt geliyor en son yağlı süt geliyor ve akşamları geceleri yağlı süt daha fazla geliyor