_mom20 melegininannesi38 bı kabız oldu diye koş bakam hastaneye oksurdu koş bakayım hastaneye bu huysuzluk neden acaba? Bir yeri mi ağrıyor?aç mı kalıyor? Daha neler neler Google geçmişim hep bunlar birşey oluyor araştır bakam 😅😅
melegininannesi38 _mom20 aynen öyle valla ya demekki hep aynıyız gerçekten öyle ya ay ben nezleyim.ya emziriyorum bebege geçmez mi ya
_mom20 melegininannesi38 emzirilen maske tak ya ben takmadım geçti ben emzirdim babasına verdim o baktı o halde bile geçti
melegininannesi38 _mom20 çok sürdü mu canım.ya benimkide nezle oluyo ya hapsurdukca ağzından sümük.cikiyo
melegininannesi38 _mom20 var evet de bebiste çok yok bende de çok yok burnum akiyo gibi hissediyorum ama sümük cikmiyo
melegininannesi38 _mom20 of sinir oluyorum bebekler hasta olmasın ya kendime kızıyorum nerden hasta olduysam diye ya
Zinnetnur melegininannesi38 10 gün önce bronşiolit oldu benim bebeğimde öksürm balgam hırıltı hepsi vardı hava tedavis gördü bir de antibiyotik kullandık malesef . Bol bol burun yıkama yapın ben günde 10 kere yıkadım 1 haftaya geçti öksürüğü
Zinnetnur melegininannesi38 bir de bana da ondan bulaştı bende onunla beraber hasta oldum aynı şekilde o iyileşti ama benim 10 gündür hala öksürüğüm devam
melegininannesi38 Zinnetnur abooo bizimki tam tersi oldu kötü oldu ya keşke hiç bir çocuk hastalanmasa