melegininannesi38 Kızlar nezle öksürük var bebeğim.de sanırım hasta olacak öksürüyo duruyo ne yapmam.lazim.
Mrsada melegininannesi38 bebeklerde öksürük çok önemli doktora götürün ihmal etmeyin bizim gibi iyileşemeyebiliyorlar hemencecik ciğerler dolmasın gösterin mutlaka
dila93 melegininannesi38 salgin var influenza, gecen hafta bebegimle zor attlattik. Doktora gidin bence
melegininannesi38 berikomoms valla ya kötü olursam mutlaka gidecem bebegimdeki öksürük gibi değil değişik bisey
melegininannesi38 Mrsada hiritlisi felan yok.doktora bi sefer daha aynı idi doktor hirilti olmadığı sürece bi problem yok demişti ayrıca normal bildiğimiz öksürük gibi değil
melegininannesi38 dila93 bebegimde çok yok da bende çok aşırı vqr bildigin twr bosaliyo bu şekilde sut de dolmaz ki zaten ya
_mom20 melegininannesi38 ilk başta Dr gidin sonra evde ıhlamur verin çok fazla değil 1-2 çay kaşığı ve sizde için bol bol evi havalandırın uyurken nebulizatörle hava verebilirsiniz
_mom20 melegininannesi38 geçmiş olsun salgın var ya dikkat edin bizde geçirdik bebeğim 2 aylık ona geçti bende şükür atlattık
melegininannesi38 _mom20 gittik bisey yok dediler boğazın da iyi dedi anlamadım bebise de baktı onunda ciğerler felan İyi bisey yok dedi
_mom20 melegininannesi38 iyi o zaman cigerlerinde birşey yoksa öksürük olduğundan boğazını yumuşak tutmaya çalışın gecicektir
melegininannesi38 _mom20 öksürük değil sanırım ya benim.ilk bebek olduğu için bebeklerin nasıl oksurdugunu bilmiyorum.