aybarssmom_ 1cocuksevdasi annem yanımda sağolsun yardımcı her şeye ve bebek bakımıyla ilgili alışayım diye ben yardım istemeden yardım etmiyor kayınvalidem çalışıyor 2 gün üst üste geldi ama gelmese bile sinir strese sokuyor beni uzaktan 🤦🏻♀️
atlasmom27 Lohusalığın 32. Günündeyim hiç lohusa psikolojisine girmedim oğluma odaklıyım sadece geceleri uyanmak zor geliyor 😔
Bebislerhakkinda yakut_ ay evet gün içinde birçok kez başım dönüyor, sacim da bu ay yoğun dökülmeye basladi😐
yakut_ Bebislerhakkinda Yeni yiliniz kutlu olsun tum Anneler❤️! 2024 yilinda ve sonraki yillarda hic derdimiz tasamiz olmasin, hersey bizim icin guzel olsun! Bize haksizlik yapanlari ise Allaha hevale ediyoruz❤️
shibalba linosko1 bende çocuğumun ihtiyaçlarına coşarken kendimi,evi herşeyi erteliyorun,isteksizim Lohusalıgımda geçti,bugün berbat uyandım 🥺 Sanırım depresyon
linosko1 shibalba oluyor oyle arada, ailenden destek alabilirsin ev yemek icin zamanla her sey duzene oturacak❤
SerraD-1823 linosko1 merhaba çok geçmiş olsun. Aynı sorun bizde de var bugün 13 günlük kaka ve gaz yapamama 🤦🤦 biogaiga verdik bir tık daha rahat gibi. Sizin geçti mi nasıl yaptınız
linosko1 SerraD-1823 9 gün uzerine zeytinyagi ile masajla uyararak tuvaletini yaptirdik ama buna alismamasi icin bir daha yapmadim. Onun uzerinden 6 gun gecti yine hala yapmadi makatindaki catlaktan dolayi cani aciyor ve yapmiyor diye dusunuyorm. Catlak icin kremleerini sürüyorum bakalim insallah duzene girer.
Bebislerhakkinda yakut_ ya tansiyonumx dusuyo olabilir bikere yemek yemeden ciktm swglik ocağında baktılar asiri düşmüş dediler bayılma derecesine yaklasms başınız dönmüyor mu dediler farketmiyordum bile o kadar bebeğe odaklanmisimki
yakut_ Bebislerhakkinda Allah hepimizin uardimcisi olsun kizlar❤️ 2024 ve diger senelerimiz saglikli huzurlu gecsin🙏🏻amin amin diyelim
linosko1 shibalba hangimiz her daim guzel hissediyoruz ki🤣 her dakika her saniye degisiyor, arada içim darlaniyor hicbir sey yapmak istemiyorm arada bi aglayasim geliyor arada da cok guzel hissediyorum insaniz iste💖