yakut_ hepsi fazlasiyla vardi hala tam olarak gecmis degil ama alisiyosun zamanla, ben bebegimin ihtiyaclarini gidermeye useniyodum istemiyodum keske hep uyusam diyodum. Anneyiz ama insanız da gececek bunu bilin yoksa kimse 2.cocugu yapmazdi🤭 kendinize biraz vakit ayirin kac gunluk bebisiniz