aybarssmom_ canım dün yoktu bugün olmuştur öyle yükselebiliyor genelde zaten doğumun 3-4. Günü yükseliyor ki 5. Gün doktorunuz kontrole bunun icin cağırıyor bakılacak değerlerine doktorun söyler zaten gittiğinde bol bol emzir uyandır sık sık mama zorda kalmadıkca verme. Herkeste oluyor bizimde oldu geçti çok şükür bi ayını tamamlamadan