aybarssmom_ Kızlar 3 günlük bebeğimi dün sağlık ocağından çağırmışlardı bebek hemşiresi gördü kilosunu da ölçtü doğduğu kiloya ulaşmış dedi ama bugün bebeğimin yüzü biraz sarı gibi. Kilo alan bebek sarılık olur mu
BENOYLEUYGUNGORDUMM aybarssmom_ İçinize şüphe düştüyse bir doktora gidin acaba mı diye düşünmeyin daha çok minik bebeğiniz
melegininannesi38 aybarssmom_ canım strese sokmak istemem ama benim.bebeg8m almıyordu doğum kilosuna da 15 17 günde ulaştı sariliktan dolayı
Sebusebu aybarssmom_ Benim kızım da öyleydi sarılık değeri 10du. Üst sınır 15 zaten. 1 haftada doğum kilosunun 200 gr üstüne cıkmıstı ama burnunda sarılık duruyordu. Değerlere bakıldı 7e düşmüş dendi. Hemen hemen 2 haftayı buldu sarılıgın tamamen gitmesi
aybarssmom_ BENOYLEUYGUNGORDUMM yarın kontrolümüz var sabahtan daha yeni dikkatimi çekti öyle sapsarı değil zaten de ama dün hemşirenin dikkatini çekmez miydi acaba 🫤
okancanes aybarssmom_ olur canm benım kızımda 3. Gününde doğum kilosunun üstündeydı sarılık geçirdik maalesef daha sık emzır uyandır zorla sağ sütü öyle ver 1 haftaya geçer inşallah bızımkı öyle oldu
aybarssmom_ okancanes sütüm daha bugün gelmeye başladı mama ile besledik kaç gündür şimdi yine verdim uyuttum doymadı çünkü. Saat başı emzirmeyi mi denesem sizce
kadirkerim aybarssmom_ canım dün yoktu bugün olmuştur öyle yükselebiliyor genelde zaten doğumun 3-4. Günü yükseliyor ki 5. Gün doktorunuz kontrole bunun icin cağırıyor bakılacak değerlerine doktorun söyler zaten gittiğinde bol bol emzir uyandır sık sık mama zorda kalmadıkca verme. Herkeste oluyor bizimde oldu geçti çok şükür bi ayını tamamlamadan
churchil aybarssmom_ doğum sarılığı olabilir mi? Bildiğim kadarıyla her bebek hafif sarımsı doğuyor zaten karaciğeri gelişene kadar. Daha sonra geçiyor eğer geçmezse o zaman uzamış sarılık anne sütü sarılığı falan diyorlar
aybarssmom_ churchil bilemiyorum belki de dediğiniz gibidir sütüm bugün gelmeye başladı zaten mama ile besledik hep
aysimafurkan aybarssmom_ benim bebeğim günlük alması gereken gramın iki katı almasına rağmen sarılığı bir türlü geçmiyordu yani o durumu yaşadım ama mutlaka bir doktora gösterin kimi bebeğe bu sebepten ışın tedavisi veriyorlar sizde araştırın korkulacak bir durum değil
Cnrars aybarssmom_ anne sütü sarılığı varmış benim bebekte de 😐 çok şükür güzel besleniyor kilo alıyor ama sarılığı iki buçuk ay devam eder dedi doktor . 10 çıktı sarılık değeri de . Korkma dedi yani . O yüzden demek ki sarılık olanlar da kilo alıyor
Dokuzkasimbebesi Cnrars 53 günlük bebeğim hala devam ediyor 7 idi en son bazen uyanmak bilmiyor sizinkide öyle miydi
Cnrars Dokuzkasimbebesi hıhı evet evet burnunu sıkıyorum ayaklarıyla uğraşıyorum emzirmek için hani. Tık yok . Bazı günler uyanmak bilmiyo . Ama yavaş yavaş düzeliyor çok şükür