nuroner merhaba yazıyı biraz geç gördüm. Benim bebeğimde alerjik hem de süt, yumurta, ton balığı, fıstık, susam ve az miktarda domates çıktı. 4 aylık olunca alerji doktoruna gidebildik. Şuan diyet yapıyorum bebeğimi emzirdiğini için. Bebeğim ilk günlerden beri huzursuz emer ağlar ve ara ara kakasında kan olurdu. Gürültülü kaka yapardı. Ama bizde biraz büyütmesini bekledik. Bi 15 gün sonra test olacak diyet için ne diyecek doktor bilmiyorum. Şuan 5 ay 5 günlük. 5 gün sonra tadımlara başlayacağız.