Yineben toplum olarak birlik olup ses çıkartamıyoruz oturduğumuz yerde kalakaldık sosyal medyada insanlar toplu halde tepki gösterse eminim içeri alınanlar çok olur halkı galeyana getiriyor diye. resmen ülke sanki 1984 kitabına döndü. bak mesela benim bi Twitter hesabım var takipçim çok az birşeyler yazıyorum hemen uyarı geliyor erişimim engelleniyor geri kalktığında bakmıyorum görülme sayısı da düşük nasıl oluyor bilmiyorum . Birşeyler söylememize bile müsade edilmiyor. Ama siyasetçileri onu bunu geçtim iş halkta bitiyor bizde bitiyor bence .en ufak şeyde birbirimize giriyoruz. Ama şuan bu forumda da hala ekonomimiz iyi diyen varsa onlar içinde Allah akil fikir versin demek istiyorum.