geçen canım ekler çekti önceden 30 tllik dedigimde bu kutu dolusu verirlerdi bi kaç gün önce 30 tllik dedim 3 tane koydu saskinligimi hâlâ atamiyorum bi lokmalik şey ya bi zabıta gorevlendirip bu fiyatları kontrol altına almak bu kadar mi zor sinir oluyorum bi markette 10 tl olan diğerinde 35 tl bu nasıl oluyor