safhalisderin bende çok korkuyordum biraz zorlu geçti hemşiremiz eve gidince calpol ver ateşi çıkmasın dedi verdim ama yinede ateşi çıkmıştı ılık duş vs yaptırdım 38,5 görünce bir daha calpol verdim akşam vakti o şekilde biraz rahatlayıp uyumuştu, zor bir gün ama ertesi güne birsey kalmıyor umarım kolaylıkla geçirirsiniz 🤲🏻