safhalisderin Kızlar yarın olacağız Allah izin verirse yan etkilerinden çok korkuyorum tecrübelerinizi yazar mısınız
berikomoms safhalisderin yan etkis olmadı bizde az önce menenjit son dozu olduk inşallah ateş yapmaz 🙏
Gunesnil_23 safhalisderin 2 ay aşısı bizde hafif geçti ama 4 ay aşısı maf etti beni iki bacağına vurdular yakan asiymis siz yine de ateşi çıkarsa calpol verin bide huzursuzluk yapıyor uykuya geç dalıyordu
minikveannesii safhalisderin merhaba bende 2 ay asndan çok korkuyorum ateş den falan sizin nasl geçti 😕ilk benegim tecrubesizim ve tekimmm
safhalisderin minikveannesii merhaba benim de ilk anneliğim, açıkçası çok şükür ateş olmadı 2 gün huysuzdu sanırım ağrısı vardı ağrı kesici verdim biraz duruldu yaklaşık 3 günün sonunda rahatladı inşallah sizde hiç yan etkisi olmaz
minikveannesii safhalisderin peki asi öncesi bişey verdiniz mi ağrı kesici dediğiniz ateş içinde verilen calpol mu oluyor
sevdazekiidriskagan safhalisderin abartılacak bı durum yok ne ateş durusurucu verdim ne bişey yaptım çok sakin geçti her zamanki gibi rutin uyudu uyandı emzirdigimicin ateside çıkmadı sürekli ölçtüm
melismrcmk minikveannesii evet ateş ve ağrı kesici benim oğlumun 2. Ay aşısından sonra vermiştim ateşi düşüp sakinlemişti
minikveannesii melismrcmk ateşi kaçı buldu en son .birde kaç olunca verdiniz bide asdan ne kadar sonra ateş yaptı son olarak kaç saat arayla verdiniz ateş düşürücü çok sordum k.bakmyn