Dmt-01 ya işte benimkine de fizik tedavi doktoru tutulma dedi kas spazmı dedi bir sürü ilaç igne kullandım fayda etmedi.koprucuk kemiğim şişti.yuksek enfeksiyon çıktı antibiyotikle biraz düzeldi.ama çok kötü bir agriydi ozamanlar sabah kötü oluyodum ama sonradan da duzemiyodu zonkluyodu resmen.sabah ayrı serum taktırıyodum akşama ayri.enfeksiyon bitince o yayılan zonklayan ağrı geçti ama halen omuz kemiğim köprücük kemigim ağrıyor,kolumu kaldırıp kıyafetini giyemiyorum.en çok canimi sıkanda teşhis konulması:( dört aylık bebegimi kaldıramıyorum kolum tutmuyor ağrıdan.iyiki dahiliye dediniz randevu aldım salı günü gidicem,sonra romatolojiye gidicem.insallah geçer yada en azından azalır.ozelde çalışıyodum zaten bebek var diye ücretsiz izin alacaktım ama iki aydır iyileşmeyince çıkış aldım valla. Çalışmak sonraki mesele.evdeki işlerimi bile yapamıyorum.dort aylık cocugumu iki aydır kucağıma alıp sevemiyorum inan.Rabbim herkese şifa versin.cok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için🌼