Anesteziyle mi alakalı bilmiyorum ama bende iki aydır omuz ağrısı çekiyorum.gitmedigim doktor kalmadı.ortopedi,genel cerrah,fizik tedavi,intaniye… Yok yok yok.iki aydır ağrı kesici iğne yaptırıyorum,1500 Luk antibiyotik kullanıyorum..önce tutulma dedi doktor kas gevşetici krem hap işe yaramadı, antibiyotikler biraz eskiye göre iyi etti ama dediğiniz gibi sabah yataktan kalkamıyorum donuyo sanki.Romatolojiye gidicem sanırım 🙄