EdaaCihan bende Aptamile 1 hafta oluyor başlayalı gerçekten kızım çok severek içiyor mamasını ve gözle görülür toparlanması oldu. Keşke başından Aptamil kullansaymisim diyorum ve çok şükür gaz kabızlık hiç birşey yapmadı şu an. Her gün kakasını yapıyor gazını rahat çıkarıyor. Smayi 60 cc zor içerdi bunu 120 cc bile içiyor maşallah diyim de sevdi kızım inşallah hep sever de toparlanır güzelce 😍 bu arada probiyotik dediniz de o ayrı bir maması mi oluyor Aptamilin