Sevde_Efe41 Synmannesi sağol canım ❤️bende yarın alabilirsem alacam cocuklar biraz hasta o yüzden vaktim olur mu bilmiyorum
Sevde_Efe41 Synmannesi keşke yese kızım asla yemez oğlum da daha 8 aylık maalesef yiyemez Synmannesi cok sağol canım benim❤️ bu arada nerelisin
TheLatte Synmannesi eşimin anneannesi yapıyo. İlk yediğimde sevmemiştim ama şimdi bayılıyorum 3 tabak yerim olsa 😂
Synmannesi Sevde_Efe41 evet canım ben zor şartlarda büyüdüm bilirim herseyin kıymetini Allahım aratmasın 🤲🏻🤲🏻 3 but yetermi
TheLatte Synmannesi anneanne fazla yaptığı için ne kadar koyuyo bilmiyorum ama bence yeterli . Aşırı tavuklu olmasina gerek yok
Zlhaanne Synmannesi çok fazla islamissin ya ben 1 su bardağı yaparım eşimle ikimize 3 tabak çıkar biz salçalı yaparız oda güzel olur ben çok sık yaparım ya çok severiz
Sevde_Efe41 Synmannesi bizde aynıydık cok sıkıntılar çektik bugünlerimize şükür evet yeter canım tavukları haşladıktan sonra dikdikle onları blenderdan fazla cekme ağıza tavuk gelsin biraz
Synmannesi Sevde_Efe41 sağlık olsun bende bakalım yer mi kızıma denerim 3 buçuk yaşında ben ankaralıyım 2018 de İstanbul’a gelin geldim
Sevde_Efe41 Synmannesi inş yer bende İzmitli’yim eşim Rize’li ama doğma büyüme burda olduğu için aynı gene İzmit’teyim farklı şehire gitmedim
Balliberk Synmannesi Düdüklüde pişiriyorsunuz.Piştikten sonra tahta kaşıkla karıştırarak (döverek de deniyor sanırım) lapa kıvamı alması lazım.Kesinlikle blender yapmayın.Efsanedir etlisi ayrı tavuklusu ayrı lezzet bence😍