Synmannesi Sevde_Efe41 blender yapanı gördüm nette döverim uaa az yapcam zaten çok saol canım uslatmaya geldim bakalım 🩷🩷🩷
Sevde_Efe41 Synmannesi yani blenderlada olur aynı sonucta ezilecek ayy bende mi yapsam gece gece acayıp canım istedi
mirahanim Synmannesi ya o yapış yapış oluşu hoşuma gitmiyor 😂 aşureye bayılırım keşkek yok sevemedim 😂
Sevde_Efe41 Synmannesi valla buğdayım olsaydı yarın kesin yapardım bende az bişey yaparım kendime kadar çünkü eşim pek sevmedi onlar bilmiyorlar
Sevde_Efe41 Synmannesi yani damak zevkinize göre beğenirsiniz herhalde ama üstüne yağ yakmayı unutma normalde bizim burda dartı yapılır sütün kaynağından dartı koyulur ama herkes bilmediği için yağ yakabilirsiniz yağ yakmazsan biraz yavan gelebilir
Synmannesi Sevde_Efe41 2 bardak ısladım 3 but çıkardım yarın ins güzel olur ziyan olmaz 🤣🤣🤣🤣 ben beğenirim kesin ins güzel yaparım
Ayseee60 Tokatlıyğm çemenli keşkek öneririm efsane oluyor sayfamda tarifi var canınız hemen çekmeyecekse bakın 🥰 aysenur _ ordekci
Sevde_Efe41 Synmannesi olur olur yeter ki yapmak isteyin cok severim ama eşim sevmediği için bide annem bayramlarda köye gitti mi mutlaka getirir o yüzden kendim hiç yapmadım 😂😂
Sevde_Efe41 Synmannesi sağol canım ❤️bende yarın alabilirsem alacam cocuklar biraz hasta o yüzden vaktim olur mu bilmiyorum