Beasey bizimki 16 ay 20 günlük en son 15 gün önce gittik yine zaditen damlasını verdi bize ki 13 aylıkken de kullandık yine damlaydı bence damla verir size de şurup biraz daha 3-4 yaş sonrası için sanırım bence damla alın zaten eczaneler verir reçetesiz de ben bugün de verdim öksürüyordu hep verdim uyuyor öksürmüyor sabah yine başlar ama gece kesiyor en azından rahat uyutuyor bize sadece gece uykudan önce verin demişlerdi gündüz vermiyorum