Beasey benim kızım ne zaman hastalansa ki genelde öksürük ve burun akıntısı ve bırın tıkanıklığı oluyor her gittiğimizde farklı doktorlar zaditen diye bir damla verdi kilosu kadar damla damlatıyorum çay kaşığına veriyorım hem iyi uyku yapar rahat uyur dedi hem de geçer bikaç güne dedi ve gerçekten öyle oldu şimdi doktora gitmesemde ne zaman hastalansa kullanıyorum geçiriyor 16 aylık kızım 12 aylıktan beri hep kullanıyoruz açıklamalarda hep alerji ilacı yazıyor kızımın alerjik bişeyi yok sordum da neden bunu verdiniz böyle yazıyır diye sadece alerjik hastalıklar için değil merak etmeyin dedi sizde kullanın isterseniz ağır bi ilaç olduğunu düşünmüyorum antibiyotik falan veren bir doktor değil çünkü