Sevgim4sana Bazen gerçekten kendimi suçluyorum bende. Yapmam gereken bi iş oluyor o kendisi oynuyor, iş uzuyor hala yalnız oynuyor çok mu ihmal ediyorum diyorum hemen işi bırakıp yanına koşuyorum ama bi o kadar da yorgunum.Ödüm kopuyor yanlış davranıcam diye.Ya fazla yalnız kalırsa ya konuşmazsa ya benden uzaklaşırsa ya üzülürse böyle gidiyor liste☹️ Herşeyi aynı anda yürütmek zorlayıcı oluyor bazen. Umarım gelişimlerine güzel katkı sağlıyoruzdur ☹️Sizde en kısa sürede duyarsınız yavrunuzun ağzından inşallah