Sevgim4sana Bebeğim 15 aya yaklastı ama hala anne demiyor, ne yapmalıyım şaştım kaldım. Kendine kendine anne diyenleri merak etmiyorum benimki demiyordu şunları yaptım dedi diyen var mı ?
kirikkalp Sevgim4sana Kendine kendine anne diyenleri merak etmiyorum benimki demiyordu Sabırlı olacaksınız o zaman..
Znursahinan Sevgim4sana benimki de aynı baba daha çok anne derse de fark yaratabiliyor önceden sürekli baba diyen kızım ağlarken olsun anne diyor buna şükür ben de sabırla her seferinde bana baba dediğinde efendim annecim diye cevap veriyorum belki doğru belki yanlış ben de bilmiyorum benim yaptığım bu 👌🏼
gulyabani Sevgim4sana 17 aylık daha bi kaç gündür yeni demeye başladı. İstediği bişeyi düşürmüş mutfaktaydım anne diye bağırdı bi anda😀
BeyzaKeles Sevgim4sana 15 aydan çok bir şey beklememek gerekiyor bence kıyaslayarak kendinize ve çocuğunuza zarar verebilirsiniz 17 aylık Oğlum henüz anne demedi zorla derdirtemeyiz ya
mrmlkkk İkizlerim 15 aylık, hiç anlamlı kelime yok. Endişe ediyorum etrafımdaki herkes zamanı gelir diyor :( anne dışında bir şey diyorsa oda iyi yani bacım
Sevgim4sana mrmlkkk hepimiz benzer endişeleri yaşıyoruz. İkizler kendi aralarında iletişim kurar gec konusur diye bir sey gördüm bende bilmiyorum tabi erken dogum olduysa o da etkiler. Tüm bebekler bir an önce konussun yürüsün saglıkla büyüsünler 🙏
Sevgim4sana kirikkalp anne olmaktan bahsediyoruz. Yanlıs anlamıssınız sanırım… kendi kendine yapanlar şanslı zaten. Ben denenmişi merak ediyorum. Bir sabah kalktım dedi değil de şunu yaptımı istiyorum…tavsiye budur çünkü.
kirikkalp Sevgim4sana Anne olmaktan bahsediyoruz ne alaka? TAVSİYE ŞUDUR; SABIRLI OLMAK, KIYASLAMAMAK, ZAMANA BIRAKMAK.. Bunun çocuğu söylüyor benim ki söylemiyoru bırakmak.
Sevgim4sana BeyzaKeles asla amacım kıyaslamak değil. Tekrar okursanız ben yöntem peşindeyim ne yapsam da dedirtsem diye. Ya da kim ne zaman demiş diye sormak istemedim. Hatta o yüzden kendi kendine diyenleri merak etmiyorum yazdım.
Alerjikrinit Sevgim4sana annecim anne annem diye seslenerek severim hep o aylarda diyordu sanırım emin değilim
Ruzgarmommy Sevgim4sana ben endişe falan etmiyorum sadece söylesin istiyorum🥹 böyle içten içtenn annemm desin istiyorum ❤️🩹🥹biliyorum ki zamanı kendi bekirleyecek ve en güzel zamanda söyleyecek bu arada 17 aylık olmak üzereyiz üzülmeyin yani yalnız değilsiniz😂😂
Mustininannesi06 Ruzgarmommy çevrenizdekiler sürekli annene git annene çağır annen nerde diye yönlendirsin bu çok ışe yarıyor
Karinyoo Sevgim4sana ben içinde anne geçen çocuk şarkıları dinletiyordum 9 aylıkken anne demeye başlamıştı
Ruzgarmommy Mustininannesi06 ya aslında çok fazla söylüyoruz 9 aylıkken bir hafta anne dedi sonra bi sustu susuş o susuş
Sevgim4sana kirikkalp ne alaka mı? Anne olan ya da hisseden herkes elinden geldiğince sabırlı olmaya calısıyor zaten. Büyük harfle yazmanız anlaşılırlığı değiştirmiyor. Yazdıklarımı bi daha okumayı deneyin anlamadınız çünkü. Sizin dedikleriniz bende uymuyor..