buglemss bence bakıp kafanı hiç karıştırma beğendiysen al direk bende beğenirim ilk girdiğim yerde sonra tonla mağaza gezer gider ilk begendigimi alırım boşuna gezmis olurum hep böyle 😅
Abiye harici genelde internetten alışveriş yapıyorum olmazsa iade 😅