beyzacmvrc buglemss alırdım çok abartılı değil başka yerde de giyerdimveya satardım yada ben kendim kiralardim 500 e iki kere kirala şal ayakkabı elbise paran çıkar 😅dhsa önce de giyilmisse almam da
buglemss Kızlar nasıl olmuş sizce kuzenimin düğünü için almayo düşünüyorum ama kararsızım 700 tl satılık fiyatı 500 tş kiralık şal dahil sizce hangisi daha mantıklı
Mrvsmt2502 buglemss arada çok fark yok ben olsam satın alırım başka yerde de giyilebilir çok abartılı bi model değil
buglemss cemreninannesi_ bende çok beğendim ilk girdiğim ilk denediğim elbise biraz daha bakayım diyorum iyice kafam karıştı 😂
cemreninannesi_ buglemss bence çok elbise var sonu yok içinize sindiyse kafa karıştırmayın güzel de yakışmış bunu alın 🙏🏻
beyzacmvrc buglemss bence bakıp kafanı hiç karıştırma beğendiysen al direk bende beğenirim ilk girdiğim yerde sonra tonla mağaza gezer gider ilk begendigimi alırım boşuna gezmis olurum hep böyle 😅 Abiye harici genelde internetten alışveriş yapıyorum olmazsa iade 😅
buglemss cemreninannesi_ çok teşekkür ederim güzel iltifatınız için sanırım yarın alırım baya kafama yatmıştı zaten