Deletedmom277 tabi ki oyle ama hafif atlatılıyor aşı sayesinde. Ama her aile bilinçlenip aşılarını yaptırsa hastalıklar ortadan kalkacak. Tıpkı kızamık gibi
tam hastalık bitti dedik Afganlardan suriyelilerden tekrar cikti aşı olmayanları okullara almasalar simdi bunlari tartışıyor olmazdık 🤷🏻♀️