NarTanesi İnsan iyimser düşünmeye çalışıp gelip bu hastalığın beni bulma ihtimali çok düşük diye düşünüyor ama hiç belli olmuyor işte.. benimde bebeğim 4,5 aylık henüz doktorumuz geçen ay hatırlattı ve vurulacağı ay arayacağım yaptırmayı düşünürmüsünüz diye sordu haberleşiriz deyip çok oralı olmadık açıkçası, ama 2 gün sonrası teyzemin oğlunun hastaneye yatırıldığını öğrendim 3 yaşında yavrum 1 aylık antibiyotiğe rağmen normale dönmeyen kan değerleri şiddetli baş ağrısı düşmeyen ateş vs.. menenjit şüphesi ile yatış yapılmış doktorlar aşı olup olmadığını sormuşlar maalesef doktoru teyzeme hiç bir bilgi vermediği için kadın nerden aklına gelip yaptırsın, şimdi sevk edildi daha büyük bir çocuk hastanesine çok üzüldüm ve çok kızdım kendime ve hemen yaptıracağım zamanı gelince. Hala şansınız varsa kaçırmayın derim