Belisim_ bizde rotarix yaptırdık. 3.ve 5. Aylarda yapılması daha uygun, o aylarda rutin aşıları da yok çünkü bebeklerin. Özel asilardan ama şiddetle öneriyor doktorlar, rota virüsü çok yıpratıyor çünkü bebekleri. Fiyatı da hergun artıyor. Oğlum şuan 9,5aylik, ilk dozu 900e, 2. Yi 1300e almıştık.