Mirmir_ Daha önce rotavirüs aşısı yaptıran var mı ne gibi yan etkileri oldu pazartesi vurduk çok gazı sancısı var hâlâ geçmedi kolik bi bebekti biraz iyi olmuştu tekrar gaz sancıları başladı ya ne zmaan geçecek bilgisi olan var mı ?
Anne2105 Mirmir_ bizim de kabus gibiydi hiç gaz sancısı olmayan sesini dahi duymadığım bebeğim çığlıklar atarak ağlıyordu 2. Dozu yaptırmadık kilo almamıştı o ay bizim 20 güne yakın sürdü
Gmzcbt21 Mirmir_ ben iki doz yaptırdım hatta birini dün yaptırdım. Hiç yan etkisi olmadı. Gayet normal devam ettik
2koalalihayat Mirmir_ ikinci dozu yeni olduk bebeklerm ikiz ve kollarımın ağrısından ağlıyorum artık ne uykusu… banyoya alt değiştirme masasını koydum su sesinde durdukları için.. ilk dozda 10 gün sürmüştü. Yarın ikinci dozun haftası hiçbir azalma yok. Aşırı bozuk sinirlerim
Mirmir_ Anne2105 hadi yaa 20 gün çok fazlaa biraz iyi olmuştu gaz yine başladı ne yapacaz ya ikinci doz zorunlu mu diye sorduğumuzda yapmazsanız bu da boşa gider desi zorunluymuş ne yapacam bilmyioeum belki ikincide böyle olmaz
ilknurAk-13 Benim bebeğimde bir kaç gün huzursuzluk ve kabız olmuştu.Sonra geçti 2. Dozda herhangi bir sorun olmadı ama
Aryamlinamom Bizim ikinci dozdan sonra kanli kakamiz oldu ve Besin alerjisi çıktı ben rota aşıyla ilgili olduğunu düşünüyorum tabi bu sadece benim düşüncem
anne_yiz Aryamlinamom merhaba bizde de aynı zamana denk geldi aynı etkiler oldu bende rotadan şüphelendim doktorumda bu aylarda alerji çıkar denk gelmiştir dedi ama bilemedim geçti mi sizin alerji yada ikinciyi yaptırdınız mı
PhilologistMom Aryamlinamom hastanede ne gibi prosedürden geçtiniz. Bugün biz de ikinci dozu olduk. Hafif kan gördük acile gittik uzman doktor yoktu bebeğimi parmakla muayene edeceğini ve doktora bildireceğini söyledi. Kabul etmedik eve geri geldik. Pişman olmak istemiyorum ama güvenemedim de açıkçası.
2koalalihayat Mirmir_ ben bilemem açıkçası ben de şu an 3.dozu asla yaptırmam diyorum ama doktorun ne diyeceği önemli.. siz de doktora danışın en iyisini o bilir allah da bize sabır versin
Aryamlinamom Mirmir_ yani her bebekte farklı tabi ama doktorlar öneriyorlar belki de onunla alakası yoktur ben sadece öyle düşündüm ama vurdurmakta gerekiyordu tabi alerji olduğunu bilsem belki vurdurma derlerdi doktorlar
eylaynr 2koalalihayat 3.doz mu ortada 3. Doz yok menejitte var diye biliyorum ama 3. Doz ne zaman vuruluyor?
Gmzcbt21 eylaynr hayır başka çeşit marka var o 3 doz oluyor bir tanesi 2 doz. Marka farkı var yani. Ben iki doz yaptırdım bitti. Rotateq 3 doz, rotarix 2 doz uygulanıyor. Ben rotarix yaptırdım hiç bir yan etki yaşamadık şükür
Adazehra Mirmir_ yani bünyeye göre değişiyor demekki. kolikti bide benim bebeğim ama dediğim gibi hiçbir farklılık sezmedim çocuğumda ateş vs de olmadı.
Mirmir_ Adazehra benimki de kolikti biraz geçmişti iyiydi bi süredir bu aşıyla yine gaz sancıları başladı huysuzlaştı ya bişey mi tetikledi acaba