maysa-19 42zeyn bende stresten hasta oldum şuan öksürük tuttu gerisi gelirmi bilmiyorum çocuk hasta oldumu banada biseyler oluyor
42zeyn maysa-19 bende asırı paniğim. Hemen korkuyorm 😐😐😐 En kotuydu dusunmek var bende panik atakdan dolayı.
Hazel0506 42zeyn evet sadece enfluvir diye bi lac veriliyor. Doktor dedi bana her ihtimale karşı vereyim ateşi 38.5 üstü olur ve dolvenle calpolle düşmezse buna başla diye