Bizim durumumuzda olan var mı acaba bu durumu yaşayan çocuğum 2 yaşında Geçenlerde aniden ateşlendi doktora götürdüm biraz boğazlara kızarık dedi antibiyotik verdi sonra tam düzeldi derken birkaç gün sonra gözlerde çapaklanma oldu tek gözünde gözü sürekli akıyordu götürdüm tekrar Bu sefer Damla verdiler ne alakaysa anlamadım ama ateşlenme yine devam ediyordu Damla’yı kullandıktan sonra çapaklanma Şu an biraz devam ediyor ama eskisi kadar yoğun değil ateşte bazen iniyor çıkıyor anlamadım sebebi nedir ya da tam iyileşmedi mi acaba diye düşündüm bugün de çamur renkte kaka yapmıştı kakanın rengi çok açıktı açık renk olunca korktum tam bir çamur rengindeydi koyu renk değilsi endise ettm… hastalık mıdır salgın mıdır Bir bitiyor Bir başlıyor hiç böyle uzun sürmez dii bir acayip.. ateşlenme Bir daha olursa tekrar götüreceğim.. Yasayan oldumu hic böyle tecrübeli anneler…..
Acaba salgın falan mı var.
Allah yavrucaklara şifa versin . Koca insan bri sekilde atlıyor da kücüklere kıyamıyor insan…