EliS_ valla bence eğer acil ihtiyaç yoksa altına yatır canım şu an zaten gram altının fiyatı sabah 1970 liraydı bu dahada yükselecek o bı kesin zaten araba alsan yeri geliyo aldığın arabanin masrafı verdiğin parayı geçiyor ki şu anki piyasaya göre 250 bine anca Tofaş alınıyor biz 2 sene olucak 37.500′e almıştık 1993 model bej renkte şahin şu an bizim araba 250-270 bin piyasası sarsak fazlasiyla kârdayız. En mantıklısı altın alman olur. Bizede mesela miraz kaldı 150 bin lira üçe bölündü para eşime abisine ve babasına kaldı rahmetli kayinvalidemden ama eşimin babası olacak aç gözlü köpek 10 bini kesti 40 bin verdiler onuda arabamızı yaptırmıştık yaklaşık 19 bin lira arabaya gitti geriside kart borçlarına gitti. Keşke bizede acil lazım olmasaydı da en azından 3-4 ay altına yatirabilseydik 40 bin lirayı