Ballkizimm EliS_ albaraka bankasina katilim a koy bence. Ayda 6 bin 500 civari her ay para verirdi katilima koydugun icin. Tam bilmiyorum ama albaraka faiz mi veriyor bilmiyorum. Islamiyete onem verenler genelde albaraka yi kullaniyor
sakinolpelincim Ballkizimm ismi farklı biri faiz diyor öbürü kar payı. Faiz verende kredi veriyor ordan ettiği karın bir kısmını sana faiz olarak veriyor. Kitabına uydurmak için adını değiştirmişler.
gunes88 leylmom (Onlar) sağırdırlar (hakkı işitmezler), dilsizdirler (hakkı söylemezler), kördürler(hakikati görmezler). Bu yüzden onlar (hakka) dönemezler. agzina saglik arkadasim🌸
leylmom gunes88 senin de yüreğine sağlık arkadaşım. Anlayan anlar artık. Resmen dinden birşey duymak istenmiyor artık inanamıyorum
leylmom Yagmur_24 banka eğer üstüne faiz işliyorsa maalesef o da haram canım. Bu faizi sana yedirmeyip senin paranı işletiyor olursa da haram ki sanırım bu şekilde oluyor bankada altın hesabı
leylmom Yagmur_24 takma evde dursun mesela en güzeli bu şekilde. İlla takicaksin diil altını kullan kullanma farketmiyor. Ama banka senin paranı kullanıyorsa sen de günaha girmis oluyorsun
Yagmur_24 Kadın bi şey sormuş din içine katıp kavga etmişsiniz pes valla herkes yorum yapar da birbirinizle nie bu diyaloğa giriyosunux ben de aylardır bunu çözemedim
leylmom Yagmur_24 arkadaşın biri direkt faize yatır deyince susamam . Haram olduğunu söylemem rahatsız etti birini ne yazıkki.
Enerci EliS_ uzerine ekliyebiliyosaniz kucukte olsa bi toprak almaya bakin hepsinden daha cok degerlenicektir
Yagmur_24 leylmom yani şöyle insanları bakış açısı için eleştirmeye ben dahil kimsenin hakkı yok die düşünüyorum sizi ilgilendiren bi durum yok ki sinirlenmeyin lütfen ..sizi aldığı faizi yemek için çağırsa anlarım ama sizlik bir şey de yok🌺🌺
Yagmur_24 leylmom tabi ben bunun günah olduğunu süşünmüyorum kullanıyo mu bilmem kullanıyosa da hakkıma girmiş gibi hissetmiyorum sonuçta maaşlar da bankaya 1 inde yatar 15şnr kadar faiz alırlar bizim maaşımızı kullanıp sonra günahı bana nie olsun mesela ben ne yaptum?!
Zehranur12 EliS_ Vallahi bizde öyle bir miktar gelse büyük ihtimalle arabamızı ve altınlarımız satıp ev alırız