Cyln1234 ben kiwi’nin neyini alsam jep bir süre sonra performans düşüşü gözledim. Elektrikli değil de şarjlı giyilebilir pompası var bende, bir de youha var, arasında da dağlar kadar fark var. Termosunu almıştım çok da uzun zaman geçmeden sıcak tutma süresi inanılmaz kısalmıştı. Oda nemlendiricisi aldım ama sabah olmadan içindeki su bitip gecenin vir kötü garip sesler çıkarıp bizi uyandırıyordu falan. Bana denk geldi herhalde ama ben genel olarak fiyat performans ürünü diye düşünüyorum. Bu arada ben lansinoh pompa kullandım, youha var, kiwi var bence her makina zaman içinde illa ki güç kaybediyor ama tam da bu sebepten içlerinde zaten yedek valf ile geliyor valf değişince bence eski performans sağlanıyor. Gerekrise tek başına yedek parça alınır. Sonsuz çalışan bir makina sanırım yok