Balannesi Oğlum 15 aylık,doğduğundan beri prima premium kullanıyorum,bazen de uyguna bulursam aktif bebek alıyorum.ikisinde de bugüne kadar taşma ve sızma yaşamadık.başka markaları da denemiştim aralarda,hepsinde sızdırdı.Bir tek primada taşma olmadı.Üstelik oğlum çok su içen bir bebek ve gece boyu bezini değiştirmiyorum.12 saat kaldığı oluyor.ama hiç problem yaşamadım.Bezlerimizi de Ebebek,Joker ve Migros’tan alıyoruz.