Balannesi Merhabalar💕 Oğlum doğduğundan beri ilk 6 ay prima premium sonrasında 1 sene boyuncada prima aktif bebek kullandım. Hiç bir şekilde sızdırma problemi yaşamıyordum. Fakat son zamanlarda inanılmaz sızdırma problemi yaşıyoruz. Geceleri bez değiştiremiyorum çünkü uykusu çok problemli. Yatmadan önce hemen değiştiriyorum fakat gece sırılsıklam oluyor 😨 Bir kaç kişiden de duydum bu şikayeti siz yaşıyor musunuz? Bezleri nereden alıyorsunuz?
Ayseerdal Balannesi ben özellikle 3 numara sını hiç beğendiğim hem çişde sızdırdı hrm her kakada daha yapar yapmaz dışına sırtına cıkardı sürekli kıyafet değiştir duş aldır gıns geldi değiştirdim bi aydır kullanmıyorum
Deletedmom_297 Balannesi dogdugundannn beri kullanıyorum hangisi uygunsa aktif premium hepsi çok güzel bir sorun yaşamadım su zamana kadar kıxımmm 16 ay 14 günlük 5 numara kullanıyoruz en son happ centerdennn aldım ondan öncede migrostan
RveM Merhaba, ben de doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum şu anda daha küçük, 5 aylık, geçe 12-13 saat kalıo altında aynı bez ama şimdiye kadar hiç sızdırmadı. netten alıyorum bezleri neresi uygun olursa
Balannesi RveM Bizde o aylarda hiç problem yaşamadık. Oğlum çok su içiyor günde 2 litreyi buluyor gece emiyor ve su içmeye kalkıyor dolayısıyla çok çiş yapıyor☺️ Belki de bundan kaynaklı Deletedmom_297
Balannesi Ayseerdal Evet aslında bizde de problemler 3 numaradan sonra başladı 4-5 olarak devam etti. Şu an goon kullanıyorum primadan daha iyi performanslı gece için.
Ysmn18 Ayseerdal camasir yikamaktan yoruldum resmen bu sebepten oglum genelde kakasini mama yerken yapiyor kucagimda bende o sebepten sirtina kadar cikiyor diye dusunuyordum 2 numarasi cok cis sizdirdi ama 3 numarasinda suan bizde de bele kadar cikma durumu var
Haliagaoglu Balannesi ben de ilk günden beri Prima premium care & aktif (hangisini uyguna bulursam) kullanıyorum. Benim oğlumda inanılmaz çiş yapıyor gece uykusu çok problemli olduğu için değiştirmiyorum. Bazen 12 saat kalıyor çıkmıyor ama eğer gece emmeye çok kalkmışsa çıkıyor illa ki zaten artık bez 5 kilo olmuş oluyor 😅 kaka da eğer yatarak ve çook yapmışsa çıkıyor sırttan ama özellikle 3 numara da çok yaşadım bu sıkıntıları, 1 haftadır 4 numaradayız siftahımız yok. Muhtemelen numara küçülmeye başlayınca daha kolay taşıyor.
Weewe Balannesi 3 numaraya başladığımdan beri 3 bezden 1 i sızdırıyor. Premium care bu arada. Pişik olur diye değiştiremiyorum da, sinir oluyorum.
AygulSina Balannesi kucul geliyor olabilir mi yada yanlış bagliyor. Ben prima kulanmiyorum ama çok memnun kaldigim markada yanlis baglama yuzunden cok ke, sizdirma yaşamıştım sonra fark edince hic olmadi
Balannesi AygulSina Külot bez kullanıyorum yanlış bağlama olasılığım yok maalesef ki aylarca normal bez kullandım onlarıda ben bağladım🤷🏼♀️
Defnem_ Valla prima kullanmayı hiç akıllıca bulmuyorum artık dediğiniz.gibi kaka olduğu gibi kıyafetine geçiyordu daha uygun ve daha güzel bezler var minies kullanıyorum çok memnunum primayı stok yapmıştım verdiğim paraya çok acıdım
Ardenayse Biz de 5 numaraya geçtiğimizde hem pişik hemde sızdırmaya başladı prima mesaj attım bugün Bakalım neler diyecekler merakla bekliyorum ☹️
Balannesi Ardenayse Evet bizde pişik problemi yaşamaya başladık. Molfixten çok memnun kaldım sızdırma olmuyor fakat pişik yapıyor,sleepy yara derecesinde pişik yaptı şu an goon kullanıyorum primadan daha iyi ☺️ Roniya
Roniya Balannesi 7 ay kullandım en son ki paket berbattı. Poposuna yapışıyor üst yüzeyi. Aşırı pişik yaptı öyle böyle değil. Evet sızdırmaya da başlamıştı. Asla değiştirmem dediğim bezi bu ay değiştirdim bir daha almayı düşünmüyorum mahvetti çocuğumu
Balannesi Haliagaoglu Bende sizin gibi düşünerek büyük numarada kullandım o da büyük geldiği için çok daha fazla sızdırdı 😊
Weewe Balannesi biz de onu düşündük artık. Happy.comdan almıştık onu, şimdi ebebekten gelecek yenisi bakalım olacak mı
AygulSina Balannesi baglamadan ziyede kastim su aslinda bezlerin kanat dedikleri seyler mi var ne disari çıkartıyorsun tam o genital bolgenin ordaki kisimda onlari cikarincada disari dogru sızdırıyor